KLICK DI SINI KALAU ANDA BLOGGER

Wednesday, 5 October 2011

NURIN HAZIRA...:-)

Kemarin lepas keje ambik Nurin (kakak) kat tadika + nursey...teacher dia tanya samada aku nk hantar dia ke situ lg x untuk thn depan...aku kata nak ler..Teacher dia bagitau yang Nurin malas nk bercakap bila teacher2 dia kat Tadika tu tanya dia...tp bila dgn kwn2 dia ok plak ...tp kalau umah dia faham apa arahan yang aku, ayah dgn abang dia bg....

Teacher dia tanya kot2 aku ada nak hantar dia ke tmpt lain sbb teacher dia kata mcm dia nie perlukan "perhatian yang lebih'..dan teacher dia takut dia x blh nk handle Nurin...kalau Nurin masih mcm nie juga...Aku ckp kata kat teacher dia kalau dulu sebelum hantar Nurin ke Tadika nie...Nurin lg teruk...cakap bahasa apa ntah..lg kami x faham (bahasa Jerman kot)...hehehhe....sekarang nie anak ibu dh pandai dh kan..dh faham arahan....kencing dgn berak pun dh pandai basuh sendiri..nak air pun blh buat sendiri tuang dalam cawan...dh pandai kaler2 gambar....:-)..Mungkin Nurin perlukan masa lg..tapi hopefully aku harap dia akan boleh dan faham arahan dr teacher2 dia nanti...ibu risau pasal Nurin...aku ada kawan yang anak dia darjah 2 baru blh bercakap dengan betul..dia kata aku x payah risau....Nurin sendiri akan tau mcm mana nanti...harap2 mcm tulah..Amin..:-))
Nurin ..Ibu sayang kt Nurin sgt2 tau..:-)...

2 comments:

  1. Ibu nurin dulu macammana ? hehehe umo brapa blh cakap ? Bila nak bawak nurin kesini lg ibu ???

    ReplyDelete
  2. Ibu Nurin dulu terlebih2 bercakap 3 tahun dh pi tadika dh sbb tadika sebelah umah...entahlah auntie Ida bilalah Nurin nk jumpa blik dgn geng2 Ibu kt JKR SPS tu...:-)

    ReplyDelete