KLICK DI SINI KALAU ANDA BLOGGER

Tuesday, 1 November 2011

TAK SABAR RASANYA...

Tak sabar rasanya nak balik kampung (Kedah) raya haji nanti...last balik time raya posa hari tu aje....kira-kira dh 2 bln macam tu dh x balik....masa balik raya posa tu...x berapa seronok sbb adik ipar kemalangan..so keluarga belah mertua x beria beraya sangat...

Aku start bercuti 4 hb Nov 2011 sampai  9 hb Nov 2011...dapatlah dok kat kampung lama sikt...dh dok jauh-jauh nie kena plan cuti betul-betullah...tak tau lg apa plan balik raya nanti sbb Abah diaorang ada buat korban juga....ingat dulu nak buat kenduri tp rasanya x kot..sbb adik ipar pun baru kluar hospital..kesian plak kat mak dgn ayah mertua....

Insyallah semoga selamat sampai dan balik nanti...amin..:-)

 

2 comments:

  1. semoga selamat balik kampung... berhati2 di jalan raya...
    kami pun akan balik kampung hari sabtu petang hehe (mcm jauh sgt kampung kami tu)

    ReplyDelete
  2. Thanks Hajar...amin...insyallah semoga selamat sampai nanti...tulah mcmlah jauh sgt kampung tu...nanti kat opis buat korban juga ker??...

    ReplyDelete